goldmovie

کلمات کلیدی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه بدون داشتن خانواده خوب زندگی خوبی داشته باشیم

شما نمی توانید خانواده خود را انتخاب کنید ، اما می توانید تصمیم بگیرید که اعضای خانواده چگونه زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهند. برای داشتن زندگی خوب بدون حمایت خانوادگی ، می خواهید حلقه دوستان و آشنایان خود را گسترش دهید. با عضویت در باشگاه های محلی و یادگیری فعالیت های جدید خود را مشغول کنید. به طور کلی وقت کمتری را با افراد منفی ، از جمله خانواده خود سپری کنید و در مورد رفتاری که می پذیرید یا نمی پذیرید محدودیت هایی تعیین کنید. جهت مطالعه مطالب بیشتر کلیک کنید.

 



اعتماد خود را به دوستان خود جلب کنید. بعد از اینکه توسط نزدیکانتان آسیب دیدید ، مهم است که تشخیص دهید سایر افراد در آنجا صفات مثبت و خوبی دارند. لحظه ای اختصاص دهید و به زمانهایی فکر کنید که مردم برای شما آنجا بوده اند. شاید اینها را بنویسید و دوباره آنها را مرور کنید تا اعتماد به مردم را برگردانید. سپس ، به دنبال دوستانی باشید که در علایق مشترک شما مشترک هستند و در دستیابی به اهداف زندگی شما را پشتیبانی می کنند. [1]

  • اشکالی ندارد که بعد از اینکه کمی آنها را شناختید ، به دوستان خود بگویید که در مورد اعتماد به مردم احتیاط می کنید. اگر دوستان یا افراد برجسته دیگری از شما بخواهند با اقوام خود ملاقات کنید ، ممکن است فقط بگویید ، "من مطمئن نیستم که ایده خوبی است یا خیر و وقت بیشتری داریم ، دلیل آن را به شما می گویم."
  • اگر با خانواده در خانه زندگی می کنید ، برای ملاقات با دوستان خود در جای دیگر برنامه ریزی کنید. با این کار فاصله بین دو گروه نیز حفظ خواهد شد. یا ، شما همیشه می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین چت کنید و از این طریق بخار آب دهید.

شب ها را در شهر برنامه ریزی کنید. برو به صورت گروهی با انجام فعالیت های جدید از آن لذت ببرید. این تجارب همه شما را به هم پیوند می دهد و به شما چیزهای بیشتری می دهد تا در وقت کم خود صحبت کنید. اگر دوستانتان مشغول هستند ، خودتان راحت باشید که برای شام یا یک فیلم بیرون بروید. لذت بردن از شرکت شخصی نیز مهم است.

  • اگر شما از یک خانواده پرجمعیت هستید و به محاصره شدن توسط افراد عادت دارید ، ایده خوبی است که خود را مجبور به انجام فعالیت های انفرادی کنید. این اعتماد به نفس شما را تقویت می کند و نشان می دهد که تقریباً همه کارها را می توانید به تنهایی انجام دهید.
  • برخی از فعالیتهای یک به یک یا گروههای کوچک را نیز برنامه ریزی کنید ، مانند ملاقات با دوستی برای قهوه یا پیاده روی با هم. این فعالیت ها آرام تر و بیشتر معطوف به مکالمه هستند. این می تواند با ارتقا sharing اشتراک و کمک به شما در ارزیابی اینکه آیا کسی شخصی است که می توانید به او اعتماد کنید ، به ایجاد و تقویت روابط کمک کند.



دعوت ها را بپذیرید. اگر دوستی از شما خواست فعالیتی انجام دهید یا با او کلاس بگذارید ، فقط بله بگویید. نشان دادن اینکه برای اوقات خوب در دسترس هستید باعث می شود که در شرایط دشوار نیز به شما اعتماد کنند. همچنین ، گفتن بله به شما کمک می کند تا هنگامی که می خواهد از خانه خارج شود یا کاری سرگرم کننده انجام دهد ، با او تماس بگیرید. با بله گفتن آنها را تقویت کنید. اگر نمی توانید آن را انجام دهید ، حتماً فعالیت (یا فعالیت دیگری) را در همان مکالمه برنامه ریزی مجدد کنید تا بدانید که منظور شما چیست. و ، این بدان معنی است که شما همچنین می توانید به عنوان منبع محرمانه و احساسی به آنها اعتماد کنید. [2]

  • حتماً پاسخ متقابل بدهید. اگر از شما دعوت شده است ، سعی کنید راهی پیدا کنید که بتوانید برای آن شخص نیز دعوت نامه ارسال کنید. شاید آنها را دعوت کنید تا با شما رستوران جدیدی امتحان کنند. یا شاید با هم به یک ماجراجویی خرید برویم. مشغله ماندن ذهن شما را از وضعیت خانوادگی دور نگه می دارد.

به باشگاه های سرگرمی بپردازید. اگر با خانواده خود زندگی می کنید و در مدرسه هستید ، شرکت در باشگاه ها بهانه ای برای گذراندن اوقات مثبت خارج از خانه به شما می دهد. و هنگامی که شما از مدرسه خارج شدید ، این به شما بستگی دارد که راهی برای معاشرت پیدا کنید و دایره اجتماعی خود را فراتر از خانواده گسترش دهید. به صورت آنلاین به دنبال گروهی از افراد در منطقه خود بگردید که دور هم جمع می شوند تا علایق یا سرگرمی های مشترک را دنبال کنند. [3]

  • به عنوان مثال ، اگر عاشق اسب هستید ، پیوستن به یک گروه سوارکاری در اصطبل محلی را در نظر بگیرید. یا با مرکز تفریحی محلی خود تماس بگیرید تا در مورد تیم های ورزشی درون مدرسه ای بزرگسالان سال کنید. این نوع فعالیت ها می توانند ساعات عصر و آخر هفته خارج از محل کار را به خود مشغول کنند.
  • برای پشتیبانی بیشتر می توانید به یک گروه کلیسای محلی نیز بپیوندید. این مزیت اضافه شده در ایجاد فضای امن برای تأمل شخصی نیز دارد.



در کلاسها شرکت کنید تا چیز جدیدی یاد بگیرید. مدت هاست که شناخته شده است که انجام یک کار جدید ، مغز شما را سرزنده و درگیر نگه می دارد. با این حال ، همچنین با افزایش اعتماد به نفس و توانایی حل مسئله ، از سلامت احساسی شما نیز سود می برد. به دنبال کلاس های مختلف بزرگسالان یا بزرگسالان در منطقه خود به صورت آنلاین باشید. یا ، اگر شما یک بزرگسال جوان هستید ، در نظر بگیرید که کلاس های ویژه ای را که مخصوص نوجوانان یا جوانان برگزار می شود ، بگذرانید. [4]

  • ثبت نام در یک کلاس ورزشی ، مانند یوگا ، این مزیت اضافی را نیز دارد که به بدن شما برای داشتن تناسب اندام و تحرک کمک می کند. درخواست کمک از اعضای کلاس باتجربه دیگر راه دیگری برای گسترش حلقه اجتماعی خود فراتر از خانواده است.
  • اگر فکر نمی کنید خانواده شما از ماجراهای جدید شما پشتیبانی نمی کنند ، به آنها نگویید. شما در هنگام امتحان چیز جدید کاملاً آسیب پذیر هستید و باید نظرات مثبت و نشاط آور را بشنوید.
  • اگر جوان هستید و در حال حاضر با خانواده خود زندگی می کنید ، برای تأمین هزینه برخی از این تجارب اجتماعی اضافی ، ممکن است نیاز به کار نیمه وقت داشته باشید. این در واقع می تواند چیز خوبی باشد. یک شغل می تواند به شما کمک کند تا فضا و زمانی را از خانواده خود دور کنید و می توانید با همکاران خود دوست شوید!



وقت خود را داوطلب کنید. این به شما کمک می کند ببینید همه ، در یک زمان یا زمان دیگر ، با شرایط دشواری روبرو هستند. در هنگام کار داوطلبانه ممکن است احساس جدیدی مانند آشپزی یا نقاشی پیدا کنید. برای فرصت های داوطلبانه در منطقه خود به صورت آنلاین جستجو کنید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیماً با آژانس ها تماس بگیرید.[5]

  • توجه داشته باشید که داوطلب شدن در گروه های خاص ، مانند افرادی که تحت خشونت خانوادگی قرار گرفته اند ، ممکن است در این مرحله برای شما بسیار نزدیک به خانه باشد. در عوض ، به دنبال یک فعالیت داوطلبانه باشید که روحیه شما را بالا ببرد و در عین حال به شما کمک کند.

 



بین خود و نزدیکانتان فاصله بگذارید. اگر با خانواده خود زندگی می کنید ، سعی کنید از مکان های مشترک مانند اتاق نشیمن اجتناب کنید. اگر دور زندگی می کنید ، سعی کنید کمتر به خانواده خود سر بزنید. بیشتر و بیشتر از تماس های تلفنی یا پاسخ های متنی خود فاصله بگیرید. با دیدن و دعوت دیگر از خانواده ، فاصله جسمی خود را ایجاد کنید. شما فقط انرژی زیادی برای دادن دارید و تقسیم کردن افراد منفی در زندگی شما انرژی بیشتری را برای صرف افراد مثبت فراهم می کند. [6]

  • اگر نزدیکانتان از افزایش فاصله شما س questionال کنند ، ممکن است بگویید: "من اخیراً واقعاً مشغول کار بوده ام" و این کار را رها کنید. بخاطر داشته باشید که وقتی افراد عادت دارند پاسخ خاصی از شما بگیرند و ناگهان این کار را نکنند ، برای آنها معمول است که قبل از تسلیم شدن بیشتر تلاش کنند. هنگامی که سعی می کنید از خود فاصله بگیرید ، برای برخی فشارها آماده باشید.

 



یادتان باشد که بگویید "نه. "بخشی از تعیین مرزها یادگیری این است که شما برای افرادی خاص مایل نیستید انجام دهید و نیستید. اگر شما باید با کسی رابطه برقرار کنید ، ممکن است خودتان برنامه هایی را تنظیم کنید. به این ترتیب آنها با شرایط شما اتفاق می افتند ، جایی که راحت هستید و فقط برای مدت زمان کمی دوام می آورند. اگر اعضای خانواده از شما خواستند کاری انجام دهید که از هر روشی برای رفاه مضر باشد ، فقط بگویید "نه". نیازی به ارائه توضیح احساس نکنید زیرا وقت شما برای صرف وقت شماست. [7]

  • مسلماً اگر با والدین خود زندگی می کنید ، بیشتر تابع قوانین و درخواست های آنها هستید. بنابراین ، هنگام گفتن "نه" با دقت انتخاب کنید و پاسخ شما (امیدوارم) جدی گرفته شود.

در کلاسهای والدین شرکت کنید. اگر نگران این هستید که ممکن است به عنوان پدر و مادر چه نوع زندگی خانوادگی ایجاد کنید ، با ثبت نام در کلاس مراقبت از کودکان یا والدین ، ​​ترس خود را کاهش داده و خود را آموزش دهید. مربیان به شما نشان خواهند داد که یک چرخه منفی در خانواده نیازی به تکرار ندارد. و ، آنها به شما ابزاری می دهند تا بفهمید اقدامات والدین چه سودمند است و چه مضر است. [8]

  • با تماس با بیمارستان محلی خود می توانید کلاس والدین پیدا کنید. آنها به احتمال زیاد کلاسهایی با موضوعات مختلف والدین برگزار می کنند. و ، بسیاری از این کلاس ها اغلب برای والدینی که به زودی در آن شرکت می کنند ، رایگان هستند.

 

  •  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۱
سیده مرضیه آل یاسین

کارشناسان محیط زیست روز چهارشنبه گفتند که محدودیت های ناشی از اپیدمی ویروس کرونا در نیمه اول سال 2020 باعث کاهش بی سابقه در انتشار گازهای گلخانه ای می شود ، که بیشتر از بحران مالی سال 2008 و تا جنگ جهانی دوم است. یک گروه تحقیقاتی بین المللی دریافته است که با تلاش برای مقابله با موج اول Covid-19 ، با محدود کردن و قرنطینه کردن دولت های سراسر جهان ، انتشار کربن از حمل و نقل ، تولید انرژی و هواپیمایی به شدت کاهش یافته است. در نیمه اول سال 2002 ، میزان انتشار دی اکسید کربن از وسایل نقلیه حمل و نقل به ترتیب 40 درصد و از منابع انرژی و صنعتی به ترتیب 22 و 17 درصد کاهش یافته است.
این مطالعه همچنین نشان داد که با وجود افرادی که از راه دور در خانه های خود کار می کنند ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای از مناطق مسکونی به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، که به گفته محققان این امر با زمستان های غیر عادی مرتبط است که باعث کاهش انرژی گرمایش منازل می شود. این گروه با استفاده از ترکیبی از داده ها مانند تولید برق ساعتی ، ترافیک وسایل نقلیه در بیش از 400 شهر ، سفرهای روزانه مسافران و آمار تولید و مصرف ماهانه ، نتیجه گرفت که این کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در تاریخ معاصر جهان بی سابقه است. همین گروه خاطرنشان می کند که انتشار گازهای گلخانه ای با محدودیت و قرنطینه کمتری تا ژوئیه سال 2020 به سطح قبلی خود رسیده است.
آنها همچنین همزمان با تلاش کشورها برای کاهش شوک های اقتصادی ویروس کرونا ، اقدامات اساسی را برای ایجاد ثبات در آب و هوای زمین پیشنهاد دادند. هدف از برنامه گرمایش بین المللی شامل توافق نامه محیط زیست پاریس 2015 ، محدود کردن افزایش درجه حرارت کره زمین به زیر 2 درجه سانتیگراد زیر سطح قبل از صنعتی است ، و این معاهده 1.5 درجه سانتیگراد را برای این دهه توصیه می کند ، که به گفته سازمان ملل به کاهش سالانه نیاز دارد. با 7.7 درصد انتشار گازهای گلخانه ای. در دوره فعلی
محققان دانشگاه برن در سوئیس اثبات کرده اند که فعالیت انسان علت امواج گرمای اقیانوس است. در این مطالعه ، از طریق تجزیه و تحلیل داده ها و شبیه سازی های رایانه ای ، تأثیر فعالیت های انسانی ناشی از تغییر اقلیم بر وقوع تغییرات شدید آب و هوایی اندازه گیری شد. .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۹ ، ۰۰:۰۱
سیده مرضیه آل یاسین