goldmovie

کلمات کلیدی

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ق.ظ

مسکن در بورس

براساس آخرین گزارش بانک مرکزی ، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن در تهران به بیش از 20 میلیون تومان رسیده است. براین اساس ، به طور متوسط ​​حداقل یک میلیارد تومان نقدینگی برای خرید آپارتمان 50 متری در تهران نیاز است. افزایش بی رویه قیمت مسکن در سال گذشته را می توان به وضعیت اقتصادی کشور ، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و سخت افزاری و البته حضور سوداگرانه برخی دارندگان نقدینگی و نقش برجسته دلالان در این بازار نسبت داد. چندین سال است که از مرز سختی ها عبور کرده و به یک رویا تبدیل شده است ، به طوری که افرادی که واحد مسکن ندارند دیگر امیدی به مالک شدن در خانه ندارند. حتی تسهیلات مسکن دولتی نیز نتوانسته اند درد این بخش را درمان کنند. به طوری که حتی با فرض اعطای سقف تسهیلات مسکن به مبلغ 240 میلیون تومان ، در خوش بینانه ترین حالت ، تنها یک چهارم از کل قیمت مسکن قابل حمل در جنوبی ترین نقطه شهر تأمین می شود. بنابراین ، با افزایش هزینه تأمین مسکن به ویژه در شهرهای بزرگ ، دولت سیاست های خود را از خرید مسکن به تأمین تسهیلات برای اجاره مسکن تغییر داد! اما همانطور که مشخص شد ، شرایط دریافت این امکانات دشوار و با پیچ و تاب های زیادی بوده و نتوانسته رضایت شهروندان ایرانی را فراهم کند.

بازار سهام همچنان درگیر است
چند هفته است که شایعات در حال پخش شدن است که دولت در حال اجرای یک برنامه جدید برای حمایت از افراد صاحب خانه است. به نظر می رسد با رونق بازار سرمایه طی یک سال گذشته ، بازار سهام جای پای ثابت در تمام وقایع اقتصادی و برنامه های دولت است. یک پایان کلیه برنامه های دولت ، از دهانه های اقتصادی گرفته تا واگذاری شرکت های دولتی تحت عنوان صندوق های ثروتمند و حتی راه های اسکان مردم ، در بورس سهام پایان می یابد. به موجب ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابتی و بهبود سیستم مالی کشور ، کلیه بانک ها و موسسات اعتباری موظفند بخشی از دارایی های خود از جمله منقول ، غیر منقول و سرقفلی را که متعلق به آنها است ، منتقل کنند. و شرکتهای تابعه آنها اعتبار و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مازاد دارد. این قانون همچنین بر استفاده از سازوکار بورس کالا در ایران در این زمینه تأکید دارد ، که منجر به ارائه اولین املاک و مستغلات دولت در بورس کالا شد. براساس این طرح ، دولت در نظر دارد از طریق اوراق آتی آینده واحدهای مسکونی پیش فروش کند. کالاها را در بورس بصورت متر اجرا کنید. در صورت نهایی شدن این طرح ، پیش فروش کنتورهای مسکن از طریق اوراق قرضه آتی موازی استاندارد در بورس کالا انجام می شود. همانطور که خبرنگار جمجاب کساب اطلاع داد ، مکانیسم پیش فروش کنتورهای مسکن از طریق وثیقه های آتی موازی استاندارد به گونه ای است که هر شخص با هر میزان درآمد می تواند در ساخت مسکن سرمایه گذاری کند و سپس براساس درآمد نقدی مساحت یک واحد مسکن به عبارت دیگر ، در این طرح ، شرکت انبوه سازی یا هر مجموعه ای که در حال ساخت خانه است می تواند آتی موازی استاندارد را با هدف تأمین اعتبار و حتی فروش خانه هایی که ساخته می شود ، صادر کند. البته می توان آن را در زمان سررسید تحویل داد و فرد می تواند اوراق را در سررسید برای مناطق مشخصی تهیه و واحد مسکونی را تحویل دهد. به این ترتیب ، اگر شخصی 85 متر خانه را دریافت کند ، باید بتواند آن تعداد اوراق را تأمین کند یا اوراق را در سررسید با سود خاصی که در نظر گرفته می شود تسویه کند. یعنی در زمان بلوغ ، اوراق باقیمانده را با قیمت فعلی خریداری می کند و مالک آن واحد مسکونی می شود یا اوراق خود را با قیمت فعلی به دیگری منتقل می کند.

طرحی برای حفظ ارزش پول
اگرچه برخی از مدافعان این طرح بر این باورند که یکی از اهداف این برنامه کمک به مردم برای تبدیل شدن به خانه داران در شرایط تورمی فعلی است ، اما برخی این طرح را راهی صرف برای حفظ ارزش پول شهروندان و البته سازندگان انبوه می دانند. برای ساخت مجتمع ها و پروژه های بزرگ مسکن. . این افراد بر این باورند که هیچ کس با پیش خرید چند متری خانه بدون ساختمان یک خانه نخواهد داشت ، اما عملکرد نهایی این پروژه این است که ارزش پول شهروندان به تناسب افزایش قیمت خانه رشد خواهد کرد و نخواهد شد. عقب مانده از تورم خانه است.

طرح پیش فروش قیمت مسکن را تنظیم می کند
معاملات مسکن در بورس کالا از دو طریق دنبال می شود. یکی به فروش دارایی های مازاد دولت و بانک ها و جایگزینی روش مزایده های دسته ای می پردازد و دیگری مربوط به تأمین اعتبار از طریق بازار سرمایه است. طبق بند 19 سیاست های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب ، این حراج توسط بورس کالا برای برگزاری حراج در هیئت مدیره بورس کالای ایران برگزار شد. بر این اساس ، شرکت سرمایه گذاری مسکن وابسته به بانک مسکن اولین درخواست خود را برای پذیرش در بورس کالا ارائه کرده و در انتظار تصویب هیئت پذیرش سازمان بورس است. از طرف دیگر ، فروشندگان باید در خانه پاکسازی بورس کالا ضمانت کنند و متعهد شوند که واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری را از قبل یا با فروش کنتورها در زمان سررسید تحویل دهند. همه ما می دانیم که خریدن واحدهای مسکونی معمولاً خطرناک است و خریداران اغلب با مشکل روبرو می شوند. مشکلاتی که آنها را به سمت راهروهای دادگاه ها سوق می دهد. در حقیقت ، پیش فروشان وقتی که پیش فروش کننده به تعهدات خود عمل نمی کنند ، روند نزولی دارند و حاضرند برای دریافت واحد مسکن موعود ، مبلغ بیشتری را از مبلغ قرارداد پرداخت کنند. علاوه بر این ، فروشنده خسارات مندرج در قرارداد را پرداخت نمی کند ، اما مطابق آنچه در این طرح گفته شد ، ضمانت لازم از طریق مبادله کالا از طرف تامین کننده دریافت می شود تا پیش خریدار بتواند با اطمینان بیشتری سرمایه گذاری کند. در حقیقت می توان گفت در این طرح ، مبادله کالا نوعی ضمانت و ضامن ثروت خوب پیش فروشان خواهد بود. در غیر این صورت ، او یا مجبور است تفاوت را بپردازد یا منطقه ای را که خریداری کرده است با قیمت فعلی به شخص دیگری بفروشد. البته در این زمینه سه مکانیسم تعیین حداقل سود ، تعیین حداکثر سود و تعیین قیمت روزانه در زمان سررسید به صورت اختیاری در نظر گرفته شده است تا افراد گزینه های بیشتری را برای انتخاب خدمات خود انتخاب کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۱۹
سیده مرضیه آل یاسین
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ق.ظ

عادی سازی روابط با اسرائیل توسط اعراب

وی گفت: "پایان اشغال اسرائیل هدف همه کشورهای عربی است." احمد ابو الغیت در بیانیه ای گفت که از تماس های اخیر با مقامات عرب نتیجه گیری کرده است که ابتکار عمل صلح عرب در سال 2002 همچنان یک سنگ بنای است که بر اساس آن چشم انداز عرب و فلسطین برای صلح اعراب و اسلامی بنا شده است. در این بیانیه آمده است؛ صلح واقعی ، پایدار ، عادلانه و همه جانبه یک گزینه استراتژیک برای کشورهای عربی است و مرحله روابط عادی و کامل بین اعراب و اسرائیل تنها پس از دستیابی فلسطینی ها به آزادی ، استقلال و حقوق قانونی خود ، پایان اشغال اسرائیل از سرزمین های فلسطین ، تشکیل یک کشور مستقل فلسطین. دبیرکل اتحادیه عرب بر مخالفت کامل اعراب با طرح الحاق کرانه باختری توسط اسرائیل و هرگونه اقدام یک جانبه برای تغییر وضعیت سرزمین های اشغالی تأکید کرد ، در حالی که وی هیچ اشاره ای به عادی سازی روابط نکرد. وی میان امارات و اسرائیل مذاکره نکرد. دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد که اعراب کاملاً مخالف هرگونه اقدام یا اعلامیه یک جانبه با هدف تغییر وضعیت سرزمین های اشغالی فلسطین هستند و الحاق بیت المقدس شرقی به اسرائیل را نمی پذیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۱۵
سیده مرضیه آل یاسین
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ق.ظ

ترکیه به گاز انبوه رسید

مشاور ریاست جمهوری ترکیه در توئیت خود گفت: "ما در شرق مدیترانه مورد جنگ قرار می گیریم ، اما خدا در نزدیکی سواحل ما نفت و بنزین را در اختیار ما قرار می دهد. خدا را شکر." با واکنش به کشف بزرگترین میدان گازی تاریخ ترکیه در دریای سیاه ، یاسین اکتای ، مشاور رجب طیب اردوغان ، توییت کرد: "خدا را شکر .. خدا را شکر .. خدا را شکر .. خدا را شکر .. نفت و گاز .. اکتشاف نفت در ترکیه خبرهایی است که هر کسی باعث ایجاد شادی کسی در سراسر جهان می شود که عاشق ملت ترکیه است ... امروز مرحله جدیدی از پیشرفت در تاریخ کشور من را آغاز می کند .. زنده باد ترکیه .. زنده باد مردم ترکیه. اکتای ادامه توییت: آنها در شرق مدیترانه با ما در حال جنگ هستند ، بنابراین خداوند نفت و گاز را در نزدیکی سواحل خود به ما خواهد داد. خدا را شکر. کشف شده در چاه "تن" و اطلاعات اولیه از کشف بزرگترین میدان گازی حاکی از وجود مقدار زیاد است. احتمال اینکه زمینه های دیگری نیز در همین منطقه وجود داشته باشد به نام خدا ما بهره برداری از میدان گازی ساقاریا را شروع کردیم و به یاری ان شاء الله خداوند بیش از این اتفاق خواهد افتاد. رئیس جمهور ترکیه گفت: "این عملیات بود کاملاً با صورت داخلی انجام شده است لایت ها. "خداوند در منطقه ای که حساب نمی کرد ما به ما سود بزرگی بخشید.
وی افزود: بلافاصله حفاری چاه های میدان گازی جدید آغاز می شود ، سپس نحوه تولید و سپس سازه ها طراحی می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۱۴
سیده مرضیه آل یاسین
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۳ ق.ظ

مخالفان پوتین چگونه ترور بیولیژیکی می شوند ؟

الکسی ناوالنی ، 44 ساله ، برجسته ترین چهره مخالف روسیه ، از روز پنجشنبه به دلیل "مسمومیت" در سیبری بستری شده است.
او هنگام تغییر شرایط از سیبری به مسکو پرواز کرد و هواپیما مجبور شد یک فرود اضطراری را انجام دهد. سخنگوی ناوالنی اظهار داشت که وی با مواد محلول در چای مسموم شده است زیرا او فقط صبح پنج شنبه همان چای را نوشیده است. آسوشیتدپرس به نقل از معاون مدیر بیمارستان سیبری امکس روز جمعه گفت که این سم در بدن این فعال سیاسی پیدا شده است ، اما مسئله اصلی وی مسمومیت نبوده است. به دنبال نگرانی شدید صدراعظم آلمان آنگلا مرکل از وضعیت ناوالنی ، رویترز روز جمعه گزارش داد که یک آمبولانس هوایی آلمان برای انتقال او به آلمان در شهر سیبری روسیه سقوط کرده است. با این حال ، پزشکان بیمارستانی که الکسی ناوالنی تحت معالجه قرار گرفته اند می گویند که هنوز وضعیت وی تثبیت نشده است و او آماده سفر نیست.
در مقابل ، همراهان و متحدان ناوالنی اظهارات پزشکان را تلاشی برای سنگسار کردن او به مرگ دانستند. سخنگوی ناوالنی معتقد است که دلیل مخالفت وی با ترک مسکو ناپدید شدن سموم و غیر قابل کشف بودن آن در بدن وی است. رویترز به نقل از وزیر امور خارجه آلمان به نقل از هایکو ماس اظهار داشت که آلمان هنوز مایل به انتقال ناوالنی به برلین است ، اما نتوانست در مورد آمادگی جسمانی وی برای سفر به این کشور اظهار نظر کند. مایکل مولر ، شهردار برلین نیز اعلام کرده است که بیمارستان شارلیتا در برلین در صورت انتقال وی به شهر ، آماده معالجه یک منتقد پوتین است. الکسی ناوالنی ، مخالف سرسخت ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ، پوتین را به عنوان "دزدان" حزب "روسیه متحد" می نامد و اصلاحیه اخیر قانون اساسی روسیه را امضا می کند که به پوتین اجازه می دهد تا دو دوره دیگر رئیس جمهور بماند "کودتا". "بخوانید. در سالهای اخیر ، بیشتر مخالفان پوتین به طرز مرموز ترور و ترور شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۱۳
سیده مرضیه آل یاسین
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۱ ق.ظ

تغییر کاربری توسط اردوغان

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز جمعه استفاده از کلیسای تاریخی کورا (کاریه) در استانبول را به مسجدی تغییر داد.
این تصمیم تنها یک ماه پس از تغییر کاربری ساختمان هاجیا سوفیا به مسجد گرفته شد. کلیسای کورا با معماری بیزانس یکی از مهمترین ساختمان های استانبول است. 75 سال پیش ، دولت سکولار ترکیه این کلیسای قرون وسطایی را به موزه ای مثل هاگیا سوفیا تبدیل کرد. ماه گذشته ، رئیس جمهور ترکیه شخصاً در اولین نماز جماعت که پس از تغییر کاربری هاگیا سوفیا برگزار شد ، شرکت کرد. تغییر استفاده از هاگیا سوفیا توسط مقامات کلیسا و غربی مورد انتقاد قرار گرفته است. امپراتوری عثمانی در قرن شانزدهم ، استفاده از کلیسای تاریخی کورا را به مسجدی تغییر داد. سال گذشته یک دادگاه ترکیه تصمیم دولت ترکیه را در سال 1945 برای تعیین کلیسای تاریخی کورا به عنوان "موزه" لغو کرد. وی برخی از قدیمی ترین موزائیک ها و نقاشی های دیواری که از دوره بیزانس به جا مانده است را درون کلیسای کورا قرار داد. براساس مصوبه ای که روز جمعه توسط رجب طیب اردوغان صادر شد ، اداره کلیسای کورا از وزارت آموزش و پرورش به وزارت امور دینی منتقل می شود و درهای این "مسجد" برای نمازگزاران باز خواهد شد. بیشتر بنای فعلی کلیسای کورا در قرن یازدهم ساخته شده است ، اگرچه بخش هایی از آن 200 سال بعد در اثر زلزله بازسازی شد.
نماز جمعی که ماه گذشته در هاگیا سوفیا برگزار شد ، اولین نماز مسلمانان در سال 86 در آنجا بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۱۱
سیده مرضیه آل یاسین

مدیرعامل باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه‌ای با سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه به ایتالیا عزیمت کرده است و قصد دارد در دیدار با او استرماسیونی را مذاکره کند. رقابت های فصل نوزدهم لیگ برتر با رده بندی استقلال در شرایطی به پایان رسید که این تیم باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی چهارشنبه هفته جاری با پرسپولیس روبرو شود. در زمینه اخبار مربوط به مذاکرات بین مسئولان باشگاه استقلال و آندره چند هفته پیش استراماچیونی آزاد شد و البته به طور رسمی تأیید نشده است ، خبرنگار مهر کساب گزارش داد مدیرعامل این باشگاه جمعه شب برای برگزاری جلسه با سابق راهی ایتالیا شد. مربی بلوز احمد سعادتمند با مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال وی به ایتالیا عزیمت کرد و قرار است گفتگوی مستقیم با آندره استراماکونی داشته باشد. در این حالت گفته می شود سعادتمند برای تسویه حساب و توافق درمورد پرداخت مطالبات استراماچیونی به ایتالیا سفر کرده است ، اما برخی از نزدیکان این باشگاه برای بازگشت وی در حال مذاکره هستند. آنها ایران را دور از ذهن نمی دانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۱۰
سیده مرضیه آل یاسین
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴ ق.ظ

نظر نیمار در مورد مسی و رونالدو

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می گوید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو متعلق به این سیاره نیستند. رسیدن به این عنوان را ببینید اما آرزو کنید. در 12 سال گذشته ، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو 6 بار عنوان قهرمانی را کسب کرده اند. نیمار در مصاحبه با انگلیسی دیلی میل اظهار داشت: "مسی و رونالدو بر توپ طلا پیروز شده اند ، زیرا در 10 سال گذشته آنها متعلق به آنها سیاره ای نبوده اند. برای من افتخار خواهد بود که بتوانم توپ طلا را بدست آورم. "یا ، اما این عنوان نتیجه موفقیت شما در زمین و کمک شما به تیم برای کسب جایزه است ، بنابراین من روی این موضوع متمرکز هستم و اگر این اتفاق بیفتد ، این اتفاق خواهد افتاد. ستاره برزیلی پاری سن ژرمن وی با اشاره به این تیم که فقط یک قدم با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد ، گفت: پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا ویژه است و من آن را خوب می دانم اما پیروزی با پاری سن ژرمن در این رقابت به معنای تاریخ سازی است. چرا به PSG آمدم.نیمار 28 ساله که در این فصل 19 گل و 12 پاس گل به ثمر رسانده است ، گفت: "ما در مرحله نیمه نهایی خیلی خوب عمل کردیم ، اما در پایان هیچ کس به یاد نخواهد آورد که کدام تیم در مرحله نیمه نهایی راه یافته است. همخوانی داشتن؟ بازی با بایرن مونیخ یک آزمایش بزرگ خواهد بود و ما برای این بازی آماده خواهیم شد. "بایرن بازیکنان خوبی دارد اما ما نیز در سطح بالایی هستیم و من از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در بالاترین سطح بازی من هستم." این موقعیتی بود که ما به دنبالش بودیم. صاحبان این باشگاه یک پروژه بزرگ در سردار دارند و بهترین تیم در اروپا بخشی از این پروژه است. ما هرگز به قهرمانی اینقدر نزدیک نبودیم ، اما باید تمرکز خود را در فینال حفظ کنیم. تیم های پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ فردا (یکشنبه) ساعت 23:30 در ورزشگاه Dalogue در لیسبون در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند. پرتغال سر به سر می رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۰۴
سیده مرضیه آل یاسین
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۰۳ ق.ظ

در موج جدید جوانان بیشتری درگیر کرونا شدند

رئیس نظام پزشکی خوزستان با بیان اینکه طبق گفته های اپیدمیولوژیست ، کرونا ویروس جهش یافته است ، گفت: شیوع ویروس افزایش یافته و کودکان و نوجوانان بیشتر به ویروس جدید آلوده می شوند ، یعنی کودکان و نوجوانان بیشتر آلوده می شوند. . دکتر بیژن کیخایی ضمن تبریک روز پزشک اظهار داشت: با نگاه به جامعه پزشکی از داخل به بیرون؛ از خارج ، جامعه پزشکی به عنوان یک گروه مرفه ، بدون درد ، جاه طلبی و به خوبی انجام می شود که فقط از نظر مالی به بیمار نگاه می کند ، اما افراد آشنا با جامعه پزشکی ، پزشکان را افرادی دردناک می دانند که به بیمار اطراف خود اهمیت می دهند. ساعت؛ بیشتر پزشکان در این گروه هستند. جامعه پزشکی در جبهه نبرد ، سیلاب ، کورون و ... بوده و هست و افزود: "در این مدت همه کادر پزشکی تیمی بودند که بطور شبانه روزی کار می کردند .البته پرستاران نیز سخت کار کردند و بار آن کار بر روی آنها انجام شده است.به گفته اپیدمیولوژیست ها ، ویروس کورنا جهش یافته و چندین جهش در این ویروس رخ داده است .در این جهش ها ، گسترش ویروس افزایش یافته و کودکان و نوجوانان بیشتر در معرض ویروس جدید قرار دارند ، این بدان معناست که کودکان و نوجوانان بیشتر آلوده می شوند .این گروه واسطه ای برای آلوده شدن مادربزرگ ها و مادربزرگ ها است .بسیاری از کودکان نیز از عوارض و مرگ و میر رنج برده اند بنابراین مردم باید از این امر پیروی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۰۳
سیده مرضیه آل یاسین