goldmovie

کلمات کلیدی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ق.ظ

پمبئو مکانیزم ماشه را فعال می کند

قرار است روز پنجشنبه مایک پومپئو برای دیدار با دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو گوترس در مقر سازمان ملل متحد و همچنین نماینده اندونزی در شورای امنیت که کرسی ریاست جمهوری را در دست دارد ، سفر کند. اقدام دولت آمریکا به دنبال عدم موفقیت شورای امنیت در تصویب قطعنامه ای مبنی بر تمدید تحریم تسلیحاتی تهران با هدف برقراری مجدد همه تحریم های سازمان ملل علیه ایران است. قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ، دو رأی موافق ، یکی از ایالات متحده و دیگری جمهوری دومنیکن ، 11 رای ممتنع و دو رای ممتنع از چین و روسیه ، بدون وتو به کشورهای طرفدار اسلامی دریافت کرد. مورد تایید نیست. در تاریخ 25 اوت ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با استناد به عدم تأیید قطعنامه ، اعلام کرد که ایالات متحده برای فعال کردن ساز و کار ماشه و بازگرداندن همه تحریم ها اقدامات فوری انجام خواهد داد.
 
مقامات دولت ایران می گویند که اقدام دولت آمریکا "غیرقانونی" و "غیرقابل قبول" است. در روزهای اخیر ، محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران بارها و بارها تأکید کرده است که ایالات متحده عضو شورای امنیت سازمان ملل نیست و نمی تواند از این سازوکار استفاده کند. با این حال ، مقامات دولت آمریکا می گویند که آنها می توانند این کار را در زیر 2231 شورای امنیت سازمان ملل انجام دهند. روسیه ، چین و اتحادیه اروپا (اتحادیه) این بیانیه ها را در بیانیه صادر شده در روز جمعه با بیان اینکه "ادعاهای مشابه و بی اساس مربوط به اطلاعات روسیه بیش از یک بار انجام شده است.
تحریم تسلیحاتی ایران در 18 اکتبر امسال به پایان می رسد. دولت آمریکا تأکید کرده است که به تهران اجازه نخواهد داد که بتواند اسلحه بخرد و بفروشد و بتواند جنگ پیشرفته ای را برای گروههای شبه نظامی خود در خاورمیانه بفرستد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۳
سیده مرضیه آل یاسین
جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ق.ظ

ماجرای قهر ناطق نوری

وی اخیراً برای سرپرستی هیئتی از مجمع تشخیص مصلحت نظام به چین دعوت شده بود ، اما وی اظهار داشت که نه حضور وی و نه دیگران از قد و قامت وی ​​به نفع وی نبوده است ، اما باید این فضا را به او اختصاص داد. به جوانان بخشید. زیرا او معتقد است: "پس از پایان کار سیاسی ، کار باید به نسل های جدید سپرده شود. پرسنل یعنی دادن فرصت به جوانان. در جهان ، سیاستمداران پس از اتمام خدمت خود ، در اتاق های فکر حضور پیدا می کنند و تجربه خود را با آنها به اشتراک می گذارند. جوانان نوآور. جیمی کارتر ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده ، هنوز در یک مأموریت در ایالات متحده حضور دارد و از تجربه خود استفاده می کند ؛ "بنابراین ما باید از تجربیات خوب دیگران استفاده کنیم." اگر حوادث 1976 به روشی متفاوت اتفاق می افتاد ، سرنوشت ناطق نوری تغییر می کرد و او به طور داوطلبانه از متن به حاشیه های سیاست پرتاب نمی شد. "اجازه دهید آنها فکر کنند." اما او حتی به این رؤیا نرسید. بعد از هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شوید ، اما این اتفاق نیفتاد برخلاف برخی از چهره های اصولگرا که بارها و بارها در دره انتخابات ریاست جمهوری به دلایلی سعی کرده اند که بهتر می دانسته است ، ناطق نوری از قدم گذاشتن در عرصه ورزش خودداری کرد. بعد از شکست اگر چهره هایی مثل باقر قالیباف و محسن رضایی به خودشان قول داده اند بارها شانس خود را امتحان کنند ، اما شیخ ناطق قول دیگری داده بود و تاکنون بر اساس آن عمل کرده است. اما دلیل عدم موفقیت ناطقونوری در سال 1976 چه بود؟

انتخابات آن سال اولین انتخابات دو قطبی در جمهوری اسلامی بود. فاتح اولین دو قطبی شد. جو جامعه تغییر کرده بود و مردم به دنبال تغییر در فضای سیاسی - فرهنگی بودند. بلندگو نمادی از وضع موجود بود. وی خود گفته بود: "ما توجه زیادی به جو جامعه و جوانان و مواردی از این دست نکردیم. به عنوان مثال در میزگرد انتخابات تلویزیون از من سؤال شد که شما برای بخش فرهنگ در مجلس چه کردید؟" "من قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره ای را ذکر کردم و آن را یک افتخار می دانم. خوب ، این که هیچ رأی وجود ندارد ، رای را خراب می کند." او خودش گفته بود که 10 روز پیش ، منحنی رأی گیری یک تغییر را نشان داد: "ما پایین می آمدیم ، آقای خاتمی بالا می رفت." دوستان من به من نگفتند یا من را دوست نداشتند و آنها مصلحت بودند. "او بعدا دوباره در مورد عدم انتخاب خود صحبت کرد ، مثل اینکه در شب انتخابات یک خواب دیده است: "آن شب قبل از خواب به خدا گفتم:" هر کاری را که درست است انجام دهی "و در آن لحظه خوابم برد و در حوالی سپیده دم خواب کردم. در یک اقیانوس پر از موج. به طرز وحشتناکی ، من در یک قایق هستم که "کف" ندارد و من در این قایق دراز کشیده بودم. وقتی دستم را بیرون آوردم ، ناگهان به ساحل رسیدم و دیدم مادرم در حال گریه است. " کجا حاج آقا (پدر) کجاست؟ "آنها گفتند ،" آنها نماز می خوانند. "وقتی از خواب بیدار شدم ، رویای خودم را برای آقای معزی توضیح دادم و گفتم ،" به خاطر داشته باشید که ما در این انتخابات پیروز نخواهیم شد. " کاندیدای جناح راست که قرار بود راه هاشمی را ادامه دهد ، و این نیز در شعارهای آنها ذکر شده بود. روز قبل از انتخابات ، روزنامه رسالت گزارش داد که ناطق 100٪ پیروز شده است. ح مأمورین طرف خاتمی را گرفته بودند ، به گفته فائزه هاشمی ، پدرش حق را عملی تر و کارآمد تر می دید و از طرف دیگر منشأ ناطق و هاشمی از روحانیت مبارز بود. حمایت ناطقنوری از دولت هاشمی رفسنجانی در شکست وی بی تأثیر نبود. "وقتی من از سیاست های اقتصادی دولت و شخص او (هاشمی رفسنجانی) دفاع کردم ، آنها گفتند ،" بنابراین ناطق ماه را شکافته نمی شود و تغییری در کشور نخواهد بود! " وی همچنین راه رفسنجانی را ادامه می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۳
سیده مرضیه آل یاسین
دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ب.ظ

دیدگاه آیت اله جنتی درباره وضعیت کنونی جوامع

سومین جلسه مشترک مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به منظور افزایش هم افزایی و افزایش تعامل و همکاری بین دو مجلس برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس و دبیر و تعدادی از اعضای شورای نگهبان برگزار شد ، ابتدا آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صحبت کرد و سپس روسای کمیسیون ها موضوعات خود را مطرح کردند. وی کشت خود را برای همه مردم بویژه مسئولان کشور ضروری دانست و یادآور شد: باید مدام توجه کنیم که از کجا آمده ایم ، کجا هستیم و کجا می رویم. ما باید این جهان را زود گذر بدانیم و از این فرصت اندک مسئولیت پذیری فقط برای خدمت به مردم خدا و جلب توجه خداوند متعال استفاده کنیم.

 

دبیر شورای نگهبان از روسای کمیسیون های مجلس و نمایندگان دیگر مردم خواست تا در 4 سال از دوره ریاست جمهوری خود در حد توان در خدمت مردم باشند و تأکید کرد: به مردم خدمت کنید و تا حد ممکن مشکلات خود را حل کنید. ، که خیر این دنیا و آخرت است. وی با تأکید بر اینکه مردم به شما اعتماد کرده اند ، نمایندگان محترم ، پس از حسن نیت آنها قدردانی کنید ، خاطرنشان کرد: امروز شما در ابتدای دوره نمایندگی هستید و به مدت 4 سال در آینده برنامه ریزی می کنید و مراقب مداوم خود باشید تا خدایا بخواهید ، شما از انحرافات منحرف می شوید. " و در برابر لغزش های احتمالی محافظت کنید.
جنتی افزود: شورای نگهبان از رد صلاحیت هیچ یک از نمایندگان راضی نیست ، اما ما به دلیل عدم توجه و دقت ، فساد و انحرافات مختلف به برخی نمایندگان می توانیم از پس این کار برآییم ، بنابراین باید همه مراقب انحرافات باشیم و از تاریخ گذشته ما بیاموزید. " وی در یک توصیه و مهم دیگر خطاب به همه اعضای پارلمان ، خاطرنشان کرد: برخی افراد در طول انتخابات در کنار شما بوده اند و در این ستاد برای شما کار کرده اند و تبلیغ کرده اند که انتظارات غیر واقعی از شما بعد از انتخاب خود به عنوان عضو مجلس؛" خدای ناکرده ، خواسته های غیرقانونی و نامشروع آنها را برآورده نکنید و هیچ ارتباطی با اخراج ها و قرارهای اجرایی ندارید. دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنان خود در جلوی روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی ، با تأکید بر اینکه مردم به نمایندگان خود امیدوار هستند و مهمترین و فوری ترین مشکل را باید تأکید کرد ، تأکید کرد: باید موضوع معیشت حل شود. در اسرع وقت: با هم افزایی و همکاری مسئولان اجرایی و مجلس و البته نظارت جدی بر کار آنها ، به حل مشکلات مردم در اسرع وقت کمک می کنیم. وی اظهار داشت: نظارت یکی از وظایف اصلی مجلس است که شامل بازجویی ، تحقیق و بازجویی است. بنابراین ، می توان از ابزارهای مهمی مانند سؤال ها برای نظارت بر کار مسئولان اجرایی استفاده کرد ، البته با ارائه راه حل ها و حفظ احترام و ادب. نه تنها این یک مشکل نیست بلکه حق قانونی اعضای پارلمان است. توجه به "موضوعات مهم و اولویت دار" و "پرهیز از قطبی شدن مجلس" از دیگر نکاتی بود که جنتی به روسای کمیته های مجلس یادآوری کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۳۶
سیده مرضیه آل یاسین
دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

طالع بینی در ایران چقدر طرفدار دارد ؟

اگر تا به امروز فکر می کردید که موقعیت ستارگان در آسمان هیچ ارتباطی با زندگی ندارد ، اکنون افرادی هستند که در ازای مبلغ قابل توجهی پول می گویند ، نه. موقعیت ستارگان و سیارات نیز تأثیر عمیقی بر زندگی دارد. به عنوان مثال ، آنها می گویند: "اگر خورشید در لحظه تولد شما قوی باشد ، به این معنی است که شما باید برای مدیریت و یا مدیریت پزشکی مطالعه کنید تا شکوفا شود." نسل جدید اخترشناسان ادعا می کنند: "موقعیت ستارگان و سیارات در آسمان در لحظه ای که به دنیا می آیید می تواند تصویری باشد از آینده شما روشن شود. نمودار تولد شما شامل چندین خانه است که هریک از آنها به جنبه های دیگری از زندگی شما ؛ "یکی در مورد روابط عاطفی شماست ، یکی مربوط به بیماریهای شما است ، یکی مربوط به ثروت ، پول و موفقیت شما است و دیگری مربوط به ازدواج شما." سیارات همچنین نمادی از یک موقعیت خاص هستند ؛ مثلاً ماه ، وضعیت ذهنی شما را نشان می دهد. "حضور ماه در خانه ها ، با توجه به مختصات آن ، می تواند روحیه شما را در آینده مشخص کند؛ "به عنوان مثال ، اگر ماه در خانه دوم در کنار مریخ قرار دارد ، به این معنی است که شما یک آدم با گرما هستید."

"جوت" ، بقایای علمی که دست به دست هم دادند
همه چیز با چند کانال تلگرامی و چند پست اینستاگرام شروع شد. راوی این پست ها جملات فوق را تکرار کرد و ادعا کرد که او می تواند از یک نرم افزار برای گفتن به فرد به شما بگوید حال و هوای او چیست ، زیرا او به هزاران نفر گفته بود و راه موفقیت را به هزاران نفر نشان داد. راوی تکرار کرد که روش او اساساً با ثروت گفتن و خوشبختی یا حتی اخترشناسی متفاوت است که همه چیز توسط نجوم توجیه می شود. آنها در این حرفه ها حضور دارند ، ونوس در جدول تولد خود بهترین نتیجه را داشت. چندین شماره تلفن و آدرس رسانه های اجتماعی از دیگر ویژگی های این مجموعه است که نمودار تولد را طراحی می کند. نام مشاوره Jute است؛ یعنی پرتوی دانش. گفته می شود که از دسته علوم ودایی (رونوشت ها و ملودی ها)؛ هزار سال پیش ، مفاهیم آن توسط یک فیلسوف هندی نگاشته شده است. مفاهیم زبان سانسکریت است ، اما آنها برای ما منتقل شده اند. اکنون حتی نسخه فارسی نرم افزار موبایل طراحی شده است.

صدای ضبط شده می گوید که برای برنامه ریزی مشاوره ، فقط باید از طریق تلگرام با این شماره تلفن تماس بگیرید. مخاطب تلگرام فقط با چند کلمه به طور خلاصه پاسخ می دهد. وی آدرس کانال تلگرام را ارسال می کند و می گوید که این لینک هر شب تغییر می کند و برای پیوستن باید اکنون وارد آن شود. او می گوید امکان مکالمه تلفنی وجود ندارد و همه سؤالات در همان کانال تلگرام پاسخ داده می شوند. این شماره فقط به صورت جداگانه قابل تنظیم است. زمانبندی به گونه‌ای است که ابتدا باید فرم را پر کنید و در صورت تأیید ، می توانید مشاوره بگیرید. او می نویسد که بسیاری رد شده اند ، اما به چه دلیل؟ او ساکت است و چند دقیقه بعد می نویسد که این محرمانه است و نمی تواند بگوید چرا مردم رد شدند. بسته هایی که وی برای مشاوره ارائه می دهد از دو گروه است. بسته اول "Royal" نام دارد و شامل 100 دقیقه مشاوره و تجزیه و تحلیل نمودار تولد است که 40 میلیون تومان هزینه دارد. پکیج بعدی "نخبگان" است که در آن مشاور حدود 90 دقیقه با شما صحبت می کند که 25 میلیون تومان هزینه دارد. برای نمودار تولد چه اطلاعاتی لازم است؟ او زمان دقیق تولد ، محل تولد ، طول و عرض جغرافیایی محل زندگی و نام اصلی را می نویسد. وی می گوید اگر زمان تولد دقیق ندارید ، باید زمان را اصلاح کنید تا معلم نمودار تولد شما را ببیند و با استفاده از روش مهندسی اطلاعات را از شما بگیرد. رویدادهای معکوس و مطابقت با زمان دقیق تولد شما را برای شما بازگو می کنند. این البته پول است و با میزان زمانی که معلم می گذرد اندازه گیری می شود. اپراتور می گوید بیشتر پاسخ های سوالات تایپ شده در کانال تلگرام یا در سایت موجود است. سایتی که می خواهد یک دقیقه فیلتر را بشکند و یک دقیقه هم نخواسته باشد ، جوت خود و نحوه نوشتن نمودار تولد را معرفی می کند ، اخبار کلاس آموزش را بارگذاری می کند و تصویری از مرحله فعلی ماه را در گوشه قاب آن
همه چیز با چند کانال تلگرامی و چند پست اینستاگرام شروع شد. راوی این پست ها جملات فوق را تکرار کرد و ادعا کرد که او می تواند از یک نرم افزار برای گفتن به فرد به شما بگوید حال و هوای او چیست ، زیرا او به هزاران نفر گفته بود و راه موفقیت را به هزاران نفر نشان داد. راوی تکرار کرد که روش او اساساً با ثروت گفتن و خوشبختی یا حتی اخترشناسی متفاوت است که همه چیز توسط نجوم توجیه می شود. آنها در این حرفه ها حضور دارند ، ونوس در جدول تولد خود بهترین نتیجه را داشت. چندین شماره تلفن و آدرس رسانه های اجتماعی از دیگر ویژگی های این مجموعه است که نمودار تولد را طراحی می کند. نام مشاوره Jute است؛ یعنی پرتوی دانش. گفته می شود که از دسته علوم ودایی (رونوشت ها و ملودی ها)؛ هزار سال پیش ، مفاهیم آن توسط یک فیلسوف هندی نگاشته شده است. مفاهیم زبان سانسکریت است ، اما آنها برای ما منتقل شده اند. اکنون حتی نسخه فارسی نرم افزار موبایل طراحی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۳۴
سیده مرضیه آل یاسین
دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ

واکنش دنیا در برابر کرونا

درست بیش از شش ماه پیش ، با ظهور ویروس جدید ، سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری را اعلام کرد. در پایان ژانویه ، ده هزار مورد و بیش از دویست نفر درگذشت اعلام شد. هیچ یک از این مرگ ها در خارج از چین رخ نداد. از آن زمان ، جهان و زندگی ما به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، اما ما چقدر در نبرد با تاج موفق هستیم؟ اگر به کل دنیا نگاه کنیم ، تصویر خیلی خوب به نظر نمی رسد؛ بیش از 21 میلیون مورد تأیید شده و حدود 770،000 مرگ و میر. دکتر مارگارت هریس از سازمان بهداشت جهانی گفت: "در ابتدای این بیماری همه گیر جهانی ، صدها هزار نفر در هفته طول کشید ، اما اکنون در ساعت ها اندازه گیری می شود." وی گفت: "ما هنوز در مرکز اپیدمی بسیار جدی جهانی هستیم. وی گفت: "اگرچه همه گیر همه جا یکسان است ، اما تاریخ در حال تغییر است. تأثیر تاج بر جهان یکسان نبوده و فرد به راحتی می تواند چشم بسته به واقعیت سایر کشورها باشد. اما برای همه ، صرف نظر از اینکه در جنگل آمازون ، در آسمان خراش های سنگاپور یا خیابان های پشت بریتانیا زندگی می کنند ، این واقعیت باقی مانده است: تماس نزدیک با مردم به نفع ویروس است. هرچه به هم نزدیک تر باشیم ، گسترش آن راحت تر است. این واقعیتی است که از زمان آغاز به کار در چین وجود داشته است. هر کجای دنیا هستید ، این اصل است که اوضاع را تشریح می کند و آینده را شکل می دهد. این اصل است که توضیح می دهد شیوع بالای در آمریکا (آمریکا و آمریکای لاتین) ، کانونهای فعلی عفونت و همچنین روند صعودی بیماران در هند و اینکه چرا مردم در هنگ کنگ در مراکز قرنطینه نگهداری می شوند و در کره جنوبی حساب های بانکی و تلفن های خود را کنترل می کنند. 

 

دکتر الیزابت گروپلولیز از دانشگاه سنت جورج در لندن گفت: "این ویروس در سراسر جهان رواج دارد و زندگی همه را تحت تأثیر قرار داده است." این واقعیت که تاج از شخصی به فرد دیگر منتقل می شود ، این واقعیت را تأکید می کند که همه ما به هم متصل هستیم. این فقط مربوط به مسافرت نیست ، بلکه درمورد صحبت کردن و گذراندن وقت در کنار هم است - کاری که همه مردم انجام می دهند. "حتی شعار بلند می تواند شریان های کرونر را باز کند." دکتر هریس می گوید: "این یک بیماری همه گیر جهانی ویروسی است." "ما در دوره کوروی ویروس زندگی می کنیم." در کنترل شیوع موفقیت در جایی حاصل شده است که از انتشار آن به شخص جلوگیری می شود. نیوزلند یکی از کشورهایی است که توجه بسیاری را به خود جلب می کند. آنها همچنین هنگامی که فقط چند مورد در کشورشان وجود داشت ، به سرعت عمل کردند. محدودیت ها و بستن و بسته شدن مرزها. تعداد موارد در نیوزلند در حال حاضر کم است و زندگی به طور کلی به حالت عادی برگشته است. با این حال ، چند روز پیش ، پس از جشن نیوزلند صدمین سالگرد خود را بدون شیوع جدید ، چهار بیمار جدید شناسایی شدند. پیروی صحیح از پایه ها به کشورهای فقیرتر نیز کمک کرده است. مغولستان بزرگترین مرز با چین را دارد ، از آنجا که همه گیری آغاز شد. این کشور می توانست به شدت آسیب دیده باشد ، اما تا ماه ژوئیه یک بیمار مجبور به مراقبت های ویژه نبود. یک استاد مغولی در دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن گفت: "تا به امروز ، مغولستان کمتر از 300 مورد تأیید شده و هیچ کس درگذشته نیست." 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۳۱
سیده مرضیه آل یاسین